FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Ud over kvaliteten af vores produkter er kundeservice vores højeste prioritet. Nedenfor finder du de spørgsmål og svar, som vores kunder oftest stiller os.

Betaling

Betalingsmetoder

Seki EDGE-produkter kan nemt og sikkert købes via:

- Forudbetaling
- Direkte debitering
- Kreditkort
- Øjeblikkelig bankoverførsel
- PayPal
- Delbetaling
- A conto køb
- Amazon Pay
- Girokort
- Apple Pay

Ikke alle vores accepterede betalingsmetoder vises muligvis.
Disse beslutninger træffes af vores betalingstjenesteudbydere.

1
Tidspunktet for betalingsdebitering

Hvis du betaler med kreditkort, vil fakturabeløbet blive debiteret din konto med det samme.
Betaling via direkte debitering debiterer normalt din konto 1-3 arbejdsdage efter bestilling til en adresse i Tyskland og inden for 5-7 dage for leveringer til udlandet.
I tilfælde af afdragsbetaling (via PayPal) er det muligt at foretage en trinvis betaling i 6, 12, 18 eller 24 månedlige rater, hvor den første månedlige rate tidligst forfalder efter 38 dage.
I tilfælde af køb på regning forpligter du dig til at betale beløbet inden for 30 dage.
For alle andre betalingsmetoder, der tilbydes af os, vil beløbet blive debiteret umiddelbart efter, at ordren er afgivet.
Du kan finde yderligere oplysninger i vores betalingsbetingelser.

1
Betalingsmetoder ved bestilling pr. telefon

Ved telefonisk bestilling kan vi kun tilbyde forudbetaling, da vi ikke må bede om følsomme oplysninger fra vores kunder.

1
Hvorfor får jeg ikke tilbudt alle betalingsmetoder?

Vi har desværre ingen indflydelse på, hvilke betalingsmetoder der tilbydes dig online. Dette afgøres uafhængigt og i realtid af vores eksterne betalingstjenesteudbydere, online betalingstjenesterne PayPal eller AmazonPay.

1
Problemer med den umiddelbare overførsel

Hvis du ikke kan eller vil gennemføre betalingsprocessen med den øjeblikkelige overførsel, ændrer vi gerne betalingsmetoden til forudbetaling og sender dig vores bankoplysninger. Kontakt venligst vores kundeservice for at høre mere herom.

1
PayPal-køb på konto - allerede betalt?

Da betalingsmetoden køb på konto håndteres af PayPal, har vi desværre ingen indsigt i betalingsoplysningerne. På vores PayPal-konto vises fakturabeløbet for din bestilling direkte som betalt, fordi vi har modtaget beløbet fra PayPal, og PayPal til gengæld kræver beløbet fra dig.
Hvis du har problemer med betalingen, eller hvis du er usikker på, om du allerede har betalt fakturabeløbet, kan du kontakte PayPals faktureringsafdeling direkte: 0800 723 4730 (mandag-fredag, kl. 8.00-17.00).

1
Har du ikke fundet et svar?
Du kan gerne stille spørgsmål via vores kontaktformular til kontaktformular