FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Ud over kvaliteten af vores produkter er kundeservice vores højeste prioritet. Nedenfor finder du de spørgsmål og svar, som vores kunder oftest stiller os.

Ofte stillede spørgsmål om vores skønheds- og plejeværktøjer

Hvad får vores skønheds- og plejeværktøj til at skille sig ud fra almindelige produkter?

Vores skønheds- og plejeværktøj er fremstillet og udviklet af de fineste håndværkere i Seki, Japan. Fordi de er håndskærpet under produktionen, tilbyder de en enestående, langtidsholdbar skarphed, der er langt overlegen den, der kan opnås med maskinkantede produkter, og udviser også en minimal grad af slitage.

1
Hvordan renser du skønheds- og plejeværktøjer?

Efter brug skal du rengøre værktøjet med en fugtig klud og derefter tørre det af. Vores ørerensere bør desinficeres efter brug med et desinfektionsmiddel, der fås på apoteket for at sikre, at der ikke kommer snavs ind i øregangen inde i dit øre.

1
Kan jeg tage Seki EDGE skønhedsværktøjer og negleplejeprodukter med mig, når jeg rejser?

Takket være deres praktiske størrelse passer vores skønhedsværktøj og negleplejeprodukter ind i enhver makeuptaske eller håndtaske, hvilket ikke kun gør dem rejsevenlige, men også praktiske til praktisk hverdagsbrug. Vi har også tilføjet beskrivelsen "godkendt til flyrejser" til udpegede produkter, du uden tøven kan tage med som en del af din håndbagage, når du rejser til udlandet.

1
Hvad gør rustfrit stål unikt sammenlignet med andre materialer?

Rustfrit stål er kendt for sin førsteklasses kvalitet og suveræne holdbarhed. Derudover gør dets hygiejniske og rengøringsvenlige kvaliteter rustfrit stål til et essentielt materiale til den personlige plejeindustri.

1
Hvad er fordelene ved en rund spids til filer og pincet osv.?

En afrundet spids betyder, at der ikke er risiko for skader ved brug af værktøjet, så et design uden skarpe hjørner er ideelt til børn, ældre og diabetikere.

1
Hvad er fordelen ved en takket skærkant?

En takket kant tillader præcisionsskæring med maksimal kontrol, som hjælper med at forhindre, at du glider eller på anden måde beskadiger din hud.

1
Hvad bruges kosmetiske sakse til?

Med blidt buede blade, der tilpasser sig dit ansigts konturer, er kosmetiske sakse velegnede til opgaver som at forme smukke øjenbryn samt fjerne skæghår og fine ansigtshår.

1
Hvad er en kropshårtrimmer bedst egnet til?

Vores kropshårtrimmer har en takket skærkant, som giver dig mulighed for at klippe groft skæghår og kropshår. Den kan også bruges til at forme smukke øjenbryn.

1
Negleklipper eller neglesaks: hvilket værktøj er bedst for mig?

Negleklippere er nyttige til trimning af tykkere negle og tånegle. De dobbelte klinger lægger lige meget tryk på hele neglen ved klipning, hvilket hjælper med at undgå de revner, der kan opstå på den tykke, hornede negleplade. Neglesakse har derimod finere spidser, som kan levere mere præcise resultater. De er særligt velegnede til små, korte negle.

1

Betaling

Betalingsmetoder

Seki EDGE-produkter kan nemt og sikkert købes via:

- Forudbetaling
- Direkte debitering
- Kreditkort
- Øjeblikkelig bankoverførsel
- PayPal
- Delbetaling
- A conto køb
- Amazon Pay
- Girokort
- Apple Pay

Ikke alle vores accepterede betalingsmetoder vises muligvis.
Disse beslutninger træffes af vores betalingstjenesteudbydere.

1
Tidspunktet for betalingsdebitering

Hvis du betaler med kreditkort, vil fakturabeløbet blive debiteret din konto med det samme.
Betaling via direkte debitering debiterer normalt din konto 1-3 arbejdsdage efter bestilling til en adresse i Tyskland og inden for 5-7 dage for leveringer til udlandet.
I tilfælde af afdragsbetaling (via PayPal) er det muligt at foretage en trinvis betaling i 6, 12, 18 eller 24 månedlige rater, hvor den første månedlige rate tidligst forfalder efter 38 dage.
I tilfælde af køb på regning forpligter du dig til at betale beløbet inden for 30 dage.
For alle andre betalingsmetoder, der tilbydes af os, vil beløbet blive debiteret umiddelbart efter, at ordren er afgivet.
Du kan finde yderligere oplysninger i vores betalingsbetingelser.

1
Betalingsmetoder ved bestilling pr. telefon

Ved telefonisk bestilling kan vi kun tilbyde forudbetaling, da vi ikke må bede om følsomme oplysninger fra vores kunder.

1
Hvorfor får jeg ikke tilbudt alle betalingsmetoder?

Vi har desværre ingen indflydelse på, hvilke betalingsmetoder der tilbydes dig online. Dette afgøres uafhængigt og i realtid af vores eksterne betalingstjenesteudbydere, online betalingstjenesterne PayPal eller AmazonPay.

1
Problemer med den umiddelbare overførsel

Hvis du ikke kan eller vil gennemføre betalingsprocessen med den øjeblikkelige overførsel, ændrer vi gerne betalingsmetoden til forudbetaling og sender dig vores bankoplysninger. Kontakt venligst vores kundeservice for at høre mere herom.

1
PayPal-køb på konto - allerede betalt?

Da betalingsmetoden køb på konto håndteres af PayPal, har vi desværre ingen indsigt i betalingsoplysningerne. På vores PayPal-konto vises fakturabeløbet for din bestilling direkte som betalt, fordi vi har modtaget beløbet fra PayPal, og PayPal til gengæld kræver beløbet fra dig.
Hvis du har problemer med betalingen, eller hvis du er usikker på, om du allerede har betalt fakturabeløbet, kan du kontakte PayPals faktureringsafdeling direkte: 0800 723 4730 (mandag-fredag, kl. 8.00-17.00).

1

Forsendelse og levering

Leveringstid

Generelt er leveringstiden inden for Danmark 1-3 dage fra din ordre. Flere detaljer om vores leveringstider kan findes i vores forsendelses- og betalingsbetingelser. Vi kan desværre ikke tilbyde ekspresforsendelse.

1
Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Forsendelse til Tyskland og mange EU-lande er gratis for ordrer over 40 €. Du kan finde ud af mere på vores side om forsendelses- og betalingsbetingelser.

1
Forsendelsestjenesteudbydere

Seki EDGE sender sine skønhedsværktøjer via sine logistikpartnere DHL og DPD i speciel, transportsikker emballage.

1
Ordresporing

Vores e-mail forsendelsesbekræftelse vil også indeholde et forsendelses- eller sporingsnummer til at følge din forsendelse.
Indtast blot dette nummer på den respektive hjemmeside for vores logistikpartner DHL eller DPD for at se den aktuelle placering af din ordre.
Hvis du har oprettet en gratis Seki EDGE kundekonto, kan du se forsendelsessporing under menupunktet "Mine ordrer"

1
Levering på en bestemt dato

Vores forsendelsesproces er fuldautomatisk. Det betyder desværre, at vi ikke kan garantere en bestemt leveringsdato.
Hvis du ikke fysisk kan modtage din levering, er der flere muligheder:
- Afgiv din ordre på et senere tidspunkt
- Din pakke kan leveres til en pakkeshop, hvor den kan afhentes inden for 7 dage
- Du aftaler med forsendelsesudbyderen om at udpege en anden person til at modtage leveringen på dine vegne.

1
Indpakning af et kunstværk som gave

Dette er desværre ikke muligt, da den transportsikre emballage ikke kan kombineres med gaveindpakning. Du kan dog købe et *gavekort fra Seki EDGE og give det i gave.

1
Forsendelsesproblemer

Ufuldstændig levering
Kontakt venligst vores kundeservice, som vil løse problemet med det samme.

Mistet pakke
Giv venligst vores kundeservice besked. De vil kontakte den relevante leverandør af forsendelsestjenester.

1

Returnering, ombytning og tilbagebetaling

100 dages returret

Vi giver vores kunder 100 dages returret på alle de skønhedsværktøjer, vi tilbyder.

1
Returnering af din ordre

Ved modtagelse af varerne giver vi dig 100 dages returret. Vi har opsummeret detaljer om returneringsproceduren her.
Send os venligst en e-mail med dit ordrenummer til service@seki-edge.dk. Vi sender dig derefter en returlabel, så du kan returnere din ordre til os uden beregning.
Vores returlabel-e-mail vil også indeholde et link, du kan bruge til at finde din nærmeste DHL/DPD-pakkeshop.

1
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at returnere min ordre?

Ideelt set bør du beholde og genbruge den originale emballage, når du returnerer dit skønhedsværktøj. Men hvis dette ikke er muligt, skal du sørge for, at emballagen er sikker.
Vi kan desværre ikke sende dig nogen erstatningsemballage, men vi sender dig en returlabel.

1
Modtog en beskadiget vare

Hvis din ordre er blevet beskadiget på vej til dig, bedes du sende os en e-mail med dit ordrenummer til service@seki-edge.dk. Vi sender dig derefter en returseddel, så du kan sende skønhedsværktøjet tilbage til os gratis.

1
Får jeg en erstatningslevering?

Hvor et skønhedsværktøj er blevet beskadiget under transporten, kan vi normalt arrangere en erstatningslevering. Send os venligst billeder på forhånd til service@seki-edge.dk, så vi kan inspicere skaden og sætte de nødvendige processer igang for enhver erstatningslevering.

1
Automatisk returnering i tilfælde af leveringssvigt

Hvis du ønsker, at vi skal sende din pakke igen og beholde den leveringsadresse, du har givet os, skal du informere vores kundeservice.

1
Tilbagebetaling af købsprisen

Vi refunderer normalt din købspris 7 arbejdsdage efter, at din returnering er ankommet. Vi bruger den samme betalingsmetode, som du oprindeligt brugte.

1
Har du ikke fundet et svar?
Du kan gerne stille spørgsmål via vores kontaktformular til kontaktformular