FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Ud over kvaliteten af vores produkter er kundeservice vores højeste prioritet. Nedenfor finder du de spørgsmål og svar, som vores kunder oftest stiller os.
Forsendelse og levering
Generelt er leveringstiden inden for Danmark 1-3 dage fra din ordre. Flere detaljer om vores leveringstider kan findes i vores forsendelses- og betalingsbetingelser. Vi kan desværre ikke tilbyde ekspresforsendelse.
Forsendelse til Tyskland og mange EU-lande er gratis for ordrer over 40 €. Du kan finde ud af mere på vores side om forsendelses- og betalingsbetingelser.
Seki EDGE sender sine skønhedsværktøjer via sine logistikpartnere DHL og DPD i speciel, transportsikker emballage.
Vores e-mail forsendelsesbekræftelse vil også indeholde et forsendelses- eller sporingsnummer til at følge din forsendelse.
Indtast blot dette nummer på den respektive hjemmeside for vores logistikpartner DHL eller DPD for at se den aktuelle placering af din ordre.
Hvis du har oprettet en gratis Seki EDGE kundekonto, kan du se forsendelsessporing under menupunktet "Mine ordrer"
Vores forsendelsesproces er fuldautomatisk. Det betyder desværre, at vi ikke kan garantere en bestemt leveringsdato.
Hvis du ikke fysisk kan modtage din levering, er der flere muligheder:
- Afgiv din ordre på et senere tidspunkt
- Din pakke kan leveres til en pakkeshop, hvor den kan afhentes inden for 7 dage
- Du aftaler med forsendelsesudbyderen om at udpege en anden person til at modtage leveringen på dine vegne.
Dette er desværre ikke muligt, da den transportsikre emballage ikke kan kombineres med gaveindpakning. Du kan dog købe et *gavekort fra Seki EDGE og give det i gave.
Ufuldstændig levering
Kontakt venligst vores kundeservice, som vil løse problemet med det samme.
Mistet pakke
Giv venligst vores kundeservice besked. De vil kontakte den relevante leverandør af forsendelsestjenester.