FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Ud over kvaliteten af vores produkter er kundeservice vores højeste prioritet. Nedenfor finder du de spørgsmål og svar, som vores kunder oftest stiller os.
Returnering, ombytning og tilbagebetaling
Vi giver vores kunder 100 dages returret på alle de skønhedsværktøjer, vi tilbyder.
Ved modtagelse af varerne giver vi dig 100 dages returret. Vi har opsummeret detaljer om returneringsproceduren her.
Send os venligst en e-mail med dit ordrenummer til service@seki-edge.dk. Vi sender dig derefter en returlabel, så du kan returnere din ordre til os uden beregning.
Vores returlabel-e-mail vil også indeholde et link, du kan bruge til at finde din nærmeste DHL/DPD-pakkeshop.
Ideelt set bør du beholde og genbruge den originale emballage, når du returnerer dit skønhedsværktøj. Men hvis dette ikke er muligt, skal du sørge for, at emballagen er sikker.
Vi kan desværre ikke sende dig nogen erstatningsemballage, men vi sender dig en returlabel.
Hvis din ordre er blevet beskadiget på vej til dig, bedes du sende os en e-mail med dit ordrenummer til service@seki-edge.dk. Vi sender dig derefter en returseddel, så du kan sende skønhedsværktøjet tilbage til os gratis.
Hvor et skønhedsværktøj er blevet beskadiget under transporten, kan vi normalt arrangere en erstatningslevering. Send os venligst billeder på forhånd til service@seki-edge.dk, så vi kan inspicere skaden og sætte de nødvendige processer igang for enhver erstatningslevering.
Hvis du ønsker, at vi skal sende din pakke igen og beholde den leveringsadresse, du har givet os, skal du informere vores kundeservice.
Vi refunderer normalt din købspris 7 arbejdsdage efter, at din returnering er ankommet. Vi bruger den samme betalingsmetode, som du oprindeligt brugte.